Ограничено време за приемане на заявки

2016-12-05

Уважаеми клиенти,

Във връзка с вече настъпилата Коледна и Новогодишна кампания и в следствие на сериозен анализ относно натоварването на логистичната мрежа на Спиди, направен по време на седмицата с търговските промоции в края на ноември, ви информираме че се налага да вземем следните мерки, които да гарантират надеждното обслужване на всички пратки за периода от 5-ти до 27-ми декември включително, а именно:

Работното време за приемане на заявки в Call Center на Спиди, както и за генериране на товарителници през MySpeedy web модул и интеграции с други системи за пратки с дата на тръгване в същия ден, ще бъде от 9:00 до 17:00 часа за делнични работни дни.
За 5.12.2016, 12.12.2016, всички пълни работни дни в седмицата преди Коледа (19.12.2016 – 23.12.2016г.) както и 27.12.2016г., работното време за генериране на товарителници през MySpeedy web модул (вкл. интеграции с други системи) за пратки с дата на тръгване в същия ден, както и за приемане на заявки в Call Center на Спиди, ще е до 16:00 часа.
Работното време в съботни дни остава без промяна.
Убедени сме, че с тези мерки ще можем да осигурим нормалното обслужване и доставка на пратките до и от адрес, въпреки негативната синоптична прогноза и засиления трафик по време на празниците.
Напомняме на всички вас, че можете да използвате офисната мрежа на Спиди от над 350 точки за изпращане на пратки в рамките на обичайното им работно време.
Специално за търговците от София, Пловдив, Варна, Бургас и Русе обръщаме внимание, че ако подготвят своите пратки в неделя, могат да ги предават между 14:00 и 17:00 часа в депата в съответните градове в същия ден, а пратките ще бъдат доставени още в понеделник. За използване на тази опция е необходимо да се свържете с лицето си за контакт по договора ви със Спиди.
Всички наши партньори и клиенти могат да изпращат пратки към своите получатели и с доставка до 25-те локации на Автоматичните пощенски станции Спиди, с разширено работно време до 21:00 - 22:00 часа – 7 дни в седмицата.
От 28.12. 2016г. ще бъде възстановена стандартната схема за работа.

Пожелавам на всички партньори и техните служители успешна кампания!

Валери Мектупчиян
Изпълнителен Директор на Спиди АД