Спиди използва бисквитки

Прочетете повече тук Ясно, затвори

Премини към главното съдържание

Получаване

ПОЛУЧАВАНЕ НА ПРАТКА СЪС СПИДИ АВТОМАТ

За да получите пратка от Спиди Автомат трябва да имате 9-цифрен ПИН код, получен чрез SMS. Времето, в което можете да получите вашата пратка, е до 48 часа след получаване на уведомителния SMS.

Спиди автомат, получаване

Спиди автомат, получаване - стъпка 1
1. Изберете предпочитания език на графичния дисплей.
Спиди автомат, получаване - стъпка 2
2. Натиснете бутон "ПОЛУЧАВАНЕ".
Спиди автомат, получаване - стъпка 3
3. Въведете 9 цифрения пин код получен по SMS.
Спиди автомат, получаване - стъпка 4
4. Натиснете зеления бутон със стрелка.
Спиди автомат, получаване - стъпка 00
Ако не дължите заплащане, минете към стъпка 8.
Спиди автомат, получаване - стъпка 5
5. При дължимо заплащане на екрана ще се появи сума в лева.
Спиди автомат, получаване - стъпка 5a
5а. Пъхнете докрай картата в сивия слот под основния дисплей.
Спиди автомат, получаване - стъпка 5b
5б. За безконтактно плащане приближете картата до безконтактния терминал светещ в синьо.
Спиди автомат, получаване - стъпка 6
6. Следвайте указанията на дисплея на картовия терминал.
Спиди автомат, получаване - стъпка 6a
6а. Въведете пин кода на картата ви и натиснете зеленото копче.
Спиди автомат, получаване - стъпка 6b
6б. Ако получите съобщение за грешка, плащането не е осъществено. Извадете картата и започнете получаването отначало.
6в. След успешно плащане извадете картата си.
Спиди автомат, получаване - стъпка 7
7. Ще получите съобщение, че можете да отворите клетката с Вашата пратка. Натиснете бутон ОТВОРИ.
Спиди автомат, получаване - стъпка 8
8. Вземете Вашата пратка и затворете клетката.
Спиди автомат, получаване - стъпка 9
9. Вземете бележките от фискалния принтер, ако сте извършили плащане.

Благодарим ви! Спиди Автомат ви очаква отново!



ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

 1. Имам затруднения със системата, системата е в режим, в който не мога да получа пратката си, имам друг проблем?

  • При проблем с получаване на пратка, моля свържете се с 0 7001 7001 


2. Мога ли да получавам пратка с услуга „Наложен Платеж“ в Автомат?

  • Можете да получите пратка с услуга „Наложен Платеж“ до 1000 лв. и да я заплатите с дебитна или кредитна карта.


3. Пратката ми е в Автомат, но я няма в клетката. (Клетката е празна).

  • Моля проверете в цялата дълбочина на отворената клетка!
  • В случай, че вашата пратка не отговаря на размерите на клетките в Автомат или сте пресрочили времето за получаване (48 часа), пратката ви се намира в най-близкия офис на Спиди (виж Автомати Информация).
  • За допълнителна информация или пренасочване: 0 7001 7001. 

Онлайн заявка за куриер

MySpeedy За клиенти без
регистрация
Намерете офис на Speedy

Намери офис