Забавяне на доставки във връзка с Black friday

2018-12-03

Уважаеми клиенти,

Във връзка с търговската кампания Black friday и последвалата Cyber week, и в допълнение поради затрудненията, причинени от първия сняг в някои части на страната, обръщаме се към вас със следната информация:

Всички централни и регионални разпределителни центрове на „Спиди“ работят на 24-часов цикъл, с над 100% от човешкия си потенциал. Преди началото на търговските активности бяха предвидени извънредни смени и всички други необходими ресурси, включително човешки. Пратките, получени за обработка за всеки ден от последната седмица са между 1.5 и 2.5 пъти повече от среднодневния им брой преди кампанията!

Въпреки установената в индустрията практика по въвеждане на ограничения и лимити по това време на годината, решихме, че подобни действия ще възпрепятстват бизнеса на нашите клиенти и не прибегнахме до това.

Заради огромния брой пратки, обаче, вече няколко дни изпитваме затруднения в разноса до адрес, както и в обслужването на заявки за куриер на адрес. В момента, макар с минимални изключения, пратките до офис и автомат на Спиди се доставят в срок. В тази връзка, още веднъж напомняме, че на разположение на нашите клиенти е обновената ни офисна мрежа от близо 450 офиса и автомата в цялата страна.

Въпреки ранната подготовка (започнала още през летните месеци) на „Спиди“ и „Рапидо“ за ноемврийската кампания и Коледа, обработката на данните, подавани от целия електронен бизнес, също е предизвикателство. Вече отстраняваме външните и вътрешни причини за неочакваните затруднения и ще изясним на какво се дължат те.

С цел предоставянето на по-качествена услуга, молим всички наши клиенти за коректно попълване на адресите на получателите и/или данните за пренасочване на пратки, защото това е важна предпоставка за сигурна и по-бърза доставка – особено до адрес! В противен случай, при неточности в адреса, особено при претоварена логистична схема, закъсненията са неизбежни.

Отговорността на „Спиди“ към онлайн бизнеса в България не започва от вчера и не свършва с тази кампания! „Спиди“ е партньор на българския бизнес вече 20 години и по тази причина разбира повече от отлично колко и какви услилия са положили корпоративните ни клиенти: маркетинг, реклама, организация по обслужване на клиенти и мобилизирането на ресурсите на своите компании, за да могат да реализират продажбите, които са желали и планирали за това време на годината.

Ние винаги сме подкрепяли усилията на клиенти си и бизнес моралът ни задължава да компенсираме всички корпоративни клиенти, чиито пратки са отказани от получател заради закъснение от наша страна.

Ние ще дадем възможност на всички клиенти с договор, след приключване на кампанията – да заявят своите претенции за пратки, „отказани от получател“ заради закъснение на „Спиди“ и куриерската услуга по тези пратки няма да бъде заплащана. Правим го заради отговорността, която имаме към нашите партньори и защото така е редно!

В следващите няколко дни и в дните около Коледните празници (18-22.12), молим всички корпоративни и крайни клиенти за търпение. Уверяваме ви, че правим всичко възможно и дори повече – за бързото разпределение и доставка на вашите пратки. Извиняваме се на клиентите си за причинените неудобства и гарантираме, че всички пратки ще бъдат доставени при първа възможност!

С увежение,

Спиди и Рапидо