За компанията

История и дейност

Спиди е най-голямата българска компания на пазара на куриерски услуги с пазарен дял от над 33%. Компанията е основана през 1998 г. и от създаването си досега се развива до корпоративна структура с над 3000 човека персонал и над 1700 транспортни средства.

Спиди обслужва над 1 000 000 клиента и 42 000 000 пратки годишно, което е възможно благодарение на логистичната мрежа, покриваща 100% от територията на страната с над 800 офиса и автоматични пощенски станции. Компанията разполага и с най-развитата IT инфраструктура на куриерския пазар в България.  Спиди доставя пратки не само на територията на България, но и до всяка точка на света, благодарение на партньорството с DPD – най-голямата мрежа за сухопътни доставки в Европа. Външният пазар осигурява около 17% от приходите на компанията, като този дял се удвоява в последните години.

През годините куриерските и логистичните услуги на Спиди се превръщат в синоним на бързина, сигурност и качество. Спиди е първата българска куриерска компания, внедрила система за управление на качеството и сертифицирана за това. И до днес ежегодно Спиди успешно преминава ресертификационен одит по ISO 9001:2015.

През ноември 2012 г. Спиди излезе на Българската фондова борса и по този начин първа в бранша придоби публичен статут.

Компанията непрестанно инвестира в иновации, подобрение на качеството и развитие на нови продукти и услуги, които помагат за оптимизиране на бизнеса на клиентите.

 

Нашите цел и визия

Основна цел на Спиди е да запази водещата позиция в областта на куриерските услуги на вътрешния пазар, да се превърне в регионален лидер в куриерския бизнес на Балканите, да отговаря на потребностите на клиентите си и да поддържа имидж на социално отговорна компания.

 

 

Нашата мисия

Подпомагаме успеха на нашите клиенти с доставката на всяка пратка. Спиди работи, за да осигурява нови възможности и перспективи за бизнес развитие на своите клиенти. Най-голямата българска куриерска компания притежава потенциал, опит и ноу-хау, предлага иновативен подход и оптимални решения на своите партньори и клиенти. Основният корпоративен фокус на Спиди е в посока да продължи устойчивата тенденция за бизнес растеж чрез увеличаване на пазарния дял в куриерския бранш, предоставяне на все по-качествени и конкурентоспособни решения и услуги, успешно реализиране на проекти и поддържане на високи нива на удовлетвореност на клиентите.