Премини към главното съдържание

Спиди използва бисквитки

Прочетете повече тук Ясно, затвори

За компанията

История и дейност

Спиди е най-голямата българска компания на пазара на куриерски услуги с пазарен дял от 32%. Компанията е основана през 1998 г. и от създаването си досега се развива до корпоративна структура с над 1100 човека персонал и над 700 транспортни средства.

Спиди обслужва над 700 000 клиента и 12 млн. пратки годишно, което е възможно благодарение на логистичната мрежа, покриваща 100% от територията на страната. Компанията разполага и с най-развитата IT инфраструктура на куриерския пазар в България.  Спиди доставя пратки не само на територията на България, но и до всяка точка на света, благодарение на партньорството с DPD – най-голямата мрежа за сухопътни доставки в Европа. Външният пазар осигурява около 8% от приходите на компанията, като този дял се удвоява в последните години.За отличните резултати допринесе и въвеждането на услугата Express Ro – единна тарифа за българския и румънския пазар.

През годините куриерските и логистичните услуги на Спиди се превръщат в синоним на бързина, сигурност и качество. Спиди е първата българска куриерска компания, внедрила система за управление на качеството и сертифицирана за това. И до днес ежегодно Спиди успешно преминава ресертификационен одит по ISO 9001:2008.

През ноември 2012 г. Спиди излезе на Българската фондова борса и по този начин първа в бранша придоби публичен статут.

Компанията непрестанно инвестира в иновации, подобрение на качеството и развитие на нови продукти и услуги, които помагат за оптимизиране на бизнеса на клиентите.


Нашите цел и визия

Основна цел на Спиди е да запази водещата позиция в областта на куриерските услуги на вътрешния пазар, да се превърне в регионален лидер в куриерския бизнес на Балканите, да отговаря на потребностите на клиентите си и да поддържа имидж на социално отговорна компания.

Нашата мисия

Подпомагаме успеха на нашите клиенти с доставката на всяка пратка. Спиди работи, за да осигурява нови възможности и перспективи за бизнес развитие на своите клиенти. Най-голямата българска куриерска компания притежава потенциал, опит и ноу-хау, предлага иновативен подход и оптимални решения на своите партньори и клиенти. Основният корпоративен фокус на Спиди е в посока да продължи устойчивата тенденция за бизнес растеж чрез увеличаване на пазарния дял в куриерския бранш, предоставяне на все по-качествени и конкурентоспособни решения и услуги, успешно реализиране на проекти и поддържане на високи нива на удовлетвореност на клиентите.

Корпоративна устойчивост

Спиди разглежда развитието на корпоративната устойчивост като своя основна цел, заложена във фирмената ценностна система като формулира дългосрочни стратегии в социално, екологично и икономическо измерение и създава ползи за клиенти, служители и потребители, като доставя продукти и услуги с отговорна грижа за хората, ресурсите и околната среда. Цялата инфoрмация за нашата зелена мисия може да намерите на нашия сайт:  www.speedygoesgreen.bg

Защо Speedy

Спиди работи, за да осигурява нови възможности и перспективи за бизнес развитие на своите клиенти. Най-голямата българска куриерска компания притежава потенциал, опит и ноу-хау, предлага иновативен подход и оптимални решения на своите партньори и клиенти.

Основният корпоративен фокус на Спиди е в посока да продължи устойчивата тенденция за бизнес растеж чрез увеличаване на пазарния дял в куриерския бранш, предоставяне на все по-качествени и конкурентоспособни решения и услуги, успешно реализиране на проекти и поддържане на високи нива на удовлетвореност на клиентите.
Намерете офис на Speedy

Намери офис