Спиди използва бисквитки

Прочетете повече тук Ясно, затвори

Премини към главното съдържание

Изпращане

ИЗПРАЩАНЕ НА ПРАТКА СЪС СПИДИ АПС

За да изпратите пратка от Спиди АПС, трябва да имате предварително попълнена товарителница. Как става това?


1. Трябва да сте регистриран потребител в My Speedy с коректно попълнени данни.

2. Ако сте физическо лице или фирма без Договор със Спиди АД, трябва да посетите поне веднъж офис на Спиди за верификация на личните ви данни (сравняване на име и ЕГН по лична карта).

  • Пратката ви трябва да е сигурно опакована и да отговаря на изискванията да не надхвърля 10 кг.

  • Пратки, изпратени в АПС:
    - след 18.00 ч. в работен ден
    - след 14.00 ч. в полуработен ден/събота
    - в неделя – след 18.00 ч. (само в АПС, с възможност за изпращане в неделя – за пълен списък, натиснете тук)
    се обслужват на следващият работен ден! Срокът на доставка се изчислява според датата на обслужване на пратката.  

  • Пратка за сметка на подателя, която се заплаща на АПС, може да използва само услуга “Спиди Поща”.



ИНСТРУКЦИЯ ЗА ИЗПРАЩАНЕ НА ПРАТКА СЪС СПИДИ АПС - СТЪПКА ПО СТЪПКА

1. Изберете предпочитания език на графичния дисплей.
2. Натиснете бутон ИЗПРАЩАНЕ на графичния дисплей.
3. Можете да изберете СКАНИРАНЕ НА БАРКОД или ВЪВЕЖДАНЕ НА НОМЕР НА ТОВАРИТЕЛНИЦА.
3a. Ако изберете СКАНИРАНЕ НА БАРКОД:
Сканирайте пратката на скенера.
3б. Ако изберете ВЪВЕЖДАНЕ НА НОМЕР НА ТОВАРИТЕЛНИЦА:
Въведете номера на товарителницата на графичния дисплей.
Ако за пратката не е дължимо заплащане на АПС от подател, преминете към стъпка 6.
4. При дължимо заплащане на екрана ще се появи сума в лева.
4a. Пъхнете докрай картата в сивия слот под основния дисплей.
4б. За безконтактно плащане приближете картата до безконтактния терминал, светещ в синьо.
5a. Следвайте указанията на дисплея на картовия терминал.
5б. Ако получите съобщение за грешка, плащането не е осъществено. Извадете картата и започнете изпращането отначало.
6. Натиснете бутон ОТВОРИ, поставете вашата пратка и затворете клетката.
7. Ако пратката влиза в отворената клетка, затворете вратата и натиснете бутон ПРИКЛЮЧИ ИЗПРАЩАНЕТО.
8. Ако пратката не влиза в отворената клетка, натиснете бутон ОТВОРИ ПО-ГОЛЯМА КЛЕТКА.
N.B. При отваряне на по-голяма клетка, стойността на услугата ще се актуализира.
9. Вземете бележките от фискалния принтер, ако сте извършили плащане.

Благодарим ви!

Спиди АПС ви очаква отново!

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

1. Имам затруднения със системата, системата е в режим, в който не мога да изпратя пратката си, имам друг проблем?

  • При проблем с изпращане на пратка, моля свържете се с 0 7001 7001


2. Мога ли да изпращам пратка с "Наложен платеж" от АПС?

  • Можете да изпратите пратка с наложен платеж до друг офис или получател спрямо условията на услугата Наложен платеж
  • Ако искате да изпратите пратка от АПС до друг АПС с Наложен платеж, крайната стойност не може да надхвърля 200 лв.


3. Как става изплащането на "Наложен платеж", когато изпращам от АПС.

  • Ако сте юридическо лице или фирма – изплащането става както е предвидено в договора ви със Спиди АД.
  • Ако сте физическо лице или частен клиент – изплащането става в най-близкия офис на Спиди (виж АПС Информация).
  • За допълнителна информация: 0 7001 7001.

Намерете офис на Speedy

Намери офис